Slider

Recent Tube

Ambient/chillout/downtempo

Daily Tips

Tech News

Local News

Rock Music

Greek Music

» » Σύγκρουση συμφερόντων.



Στην δημοσιότητα τα «πόθεν έσχες» βουλευτών και πολιτικών αρχηγών.
Το μόνο που “έπαιξε” στα κανάλια ήταν η δήλωση του κ. Τσουκαλά, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν ξέρω, δεν με ενδιαφέρει αν αυτό το €1.000.000 που δήλωσε ο εν λόγω βουλευτής είναι νόμιμο ή ηθικό, άλλωστε δεν είμαι ούτε δικαστής αλλά και ούτε παπάς. Δεν είμαι εγώ που θα κρίνω την περιουσία του οποιουδήποτε, τουλάχιστον με όπλο την άγνοιά μου.

Είδα και άλλα νούμερα, σε μερικές περιπτώσεις μεγάλα ποσά, μεγάλες περιουσίες που τα κανάλια άφησαν ασχολίαστα, λόγω φυσικά «έλλειψης τηλεοπτικού χρόνου.»
Σε αυτό όμως που θα ήθελα επιμείνω είναι σε μια μου απορία.

Αν, εγώ ή εσύ είχαμε καταθέσεις εκατομμυρίων, κάποιες εκατοντάδες ακίνητα, βουλευτικό έδρανο, σωφέρ, αστυνομικό, αν εσύ ή εγώ είχαμε όλα αυτά ή κάποια από αυτά και είχαμε, αναφέρομαι μόνο στους πολύ τίμιους, αγωνιστεί πολύ σκληρά για να τα αποχτήσουμε, θα θέλαμε με τίποτε να αλλάξει η παρούσα κατάσταση;

Αν εγώ ο Ευάγγελος π.χ, με καταθέσεις σε μετρητά  €1.633.054 και 27 ακίνητα (λέτε να είναι ημιυπόγειες γκαρσονιέρες;), ποιόν λόγο έχω να μην πιστεύω ότι η χώρα βρίσκεται στον σωστό δρόμο, και μάλιστα καλύτερα και από την Σουηδία;

 Όταν μάλιστα, σύμφωνα με το περσυνό πόθεν έσχες ξόδεψα, χωρίς να κάνω κάποια αγορά, μέσα σε έναν χρόνο πάνω από  €500.000 χρειάζομαι πολύ φαντασία να καταλάβω πως είναι κάποιος π.χ. να ζει χωρίς ρεύμα.

Ευλογία το μνημόνιο για όσους είναι στην Εξουσία, όσους ζουν στην σκιά της, αλλά και για όσους περιμένουν να γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη.

Συμπονούν τον λαό, δηλώνουν αντιμνημονικοί αλλά κάπου εκεί υπάρχει αυτό που οι νομικοί ονομάζουν  σύγκρουση συμφερόντων (Conflict of interests).
Τα δικά μας είναι σε πλήρη αντίθεση με τα δικά τους.

Και σε αυτήν την περίπτωση ξέρουμε ποιού τα παιδιά θα φύγουν μετανάστες ή θα πεθάνουν από αναθυμιάσεις μαγκαλιού.   

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Γραψτε το σχόλιο σας παρακάτω!!!