Slider

Recent Tube

Ambient/chillout/downtempo

Daily Tips

Tech News

Local News

Rock Music

Greek Music

» » Είμαστε Βάρβαροι.



Είναι μερικές φορές που η γροθιά στο στομάχι είναι τόσο δυνατή που σου κόβει την ανάσα. 

Μια από αυτές, τις φορές, ήταν και χθες βράδυ, (15/5/15) την ώρα που από τον καναπέ του σπιτιού μου έβλεπα ειδήσεις στο MEGA. (Ποτέ δεν υποστήριξα πως είμαι αναμάρτητος). 

Το κανάλι, όπως και όλα τα ΜΜΕ της χώρας, αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος του τηλεοπτικού χρόνου, για να καλύψει το αλαλούμ κατά την μεταφορά των οστών της Αγίας Παρασκευής, (κόκαλα στην μαλλιαρή), στο αντικαρκινικό Νοσοκομείο «Άγιος Σάββας». 

Και θα άλλαζα κανάλι αν κάποια στιγμή ο φακός δεν κεντράριζε σε μια φιγούρα μέσα στο πλήθος. 

Ήταν μια εφηβική φιγούρα. Δεν μπορώ να πω αν ήταν αγόρι ή κορίτσι.
Η απουσία μαλλιών αλλά και η ρόμπα νοσοκομείου που φορούσε δεν σου έδιναν το δικαίωμα να μαντέψεις. 

Είχε βγει από τον θάλαμό του- της, κρατώντας στο χέρι το σταντ με τον ορό και ακολουθώντας την ροή του πλήθους πήγαινε προς το παρεκκλήσι.

Και τότε έφαγα την γροθιά.
Τότε μου ήλθαν στο μυαλό όλα όσα ακούστηκαν, όλα όσα και εγώ ανάφερα για το όλο συμβάν. 

Ποιος είμαι εγώ, ποιος είσαι εσύ που θα κρίνω και θα χλευάσω τα βήματα αυτού του πονεμένου κορμιού; 

Ποιος είμαι εγώ που στο όνομα του πολιτικά, ιατρικά, κοινωνικά ορθού θα κρίνω τα βήματα, που του-της έδωσαν, έστω και ένα λεπτό ηρεμίας και δύναμης στο μαρτύριο που περνάει;

Και ποιος είμαι εγώ που το βράδυ στον θάλαμο του νοσοκομείου, θα με ακούει εμένα τον μορφωμένο, εμένα τον υγιή να μιλάω ειρωνικά για ότι έπραξε το πρωί. ΄
Μέτρο πάντων ο Άνθρωπος.
Τελικά είμαστε Βάρβαροι. 

Και ας μην ακούσω κάποιον να πει πως στόχος ήταν οι παπάδες.
Στόχος ήταν ο κάθε πιστός που με ιώβεια υπομονή περίμενε μέσα στο λιοπύρι για ένα δευτερόλεπτο προσωπικής ηρεμίας. 

Εμείς με το πολιτικό και το επιστημονικό αλάθητο, θα κρίνουμε θα κατακρίνουμε, θα χλευάσουμε το κοπάδι που ψάχνει να βρει παρηγοριά κάπου αλλού, εκτός των όσων εμείς πρεσβεύουμε. 

Και το οξύμωρο της όλης υπόθεσης;
Τα ίδια πρόσωπα, τα ίδια χείλη που διακηρύττουν το δικαίωμα του κάθε κυνηγημένου της Γης να έχει έναν λατρευτικό χώρο στην Αθήνα, αυτά τα ίδια πρόσωπα χλεύασαν το ότι έγινε χθες στο Αντικαρκινικό και τις προηγούμενες μέρες στον τόπο λατρείας στην Αγία Βαρβάρα. 


«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Γραψτε το σχόλιο σας παρακάτω!!!